I want you for ever

We love each other for ever

I want you for ever

We love each other for ever

من بدون تو یک لحظه هم زیستن نتوانم....

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ب.ظ


من بی می ناب زیستن نتوانم

بی باده کشید بارتن نتوانم

من بنده آن دمم که ساقی گوید

یک جام دگر بگیر و من نتوانم


من واقعا نمی تونم حتی تصور زندگی بدون تو رو بکنم.... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۷
مامان آقا آرمان

نظرات  (۱)

۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۱ محمد جواد
 

   خوب تصورشو نکن  چون پوچه  ، هیچی جز مرگ نمیتونه من و تو رو از هم جدا کنه عشقم

     دوستت دارم و از خدا میخوام همیشه سالم و سلامت درکنارم باشی

    بوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی