I want you for ever

We love each other for ever

I want you for ever

We love each other for ever

تقدیم به عشق و امید زندگیم محمد جواد.....

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ق.ظ


تقدیم به شکوه شب و شکوه مهتاب... 

تقدیم به اشکهای سوزان روی کوه گونه هایت.. 

تقدیم به خنده های دلنشینت و نگاه های پنهانت ... 
تقدیم به تو ای خیال من.........
ای آسمان قلبم و ای سرچشمه ی الهام من.........
تقدیم به تو ای محبوب ترین قلبم.......
تقدیم به تو که یادت از فکر من... 

 عشقت در قلب من و نگاهت همیشه در ذهن من ماندگار و عطر مهربانیت همیشه در وجودم جاریست... 

میدانی که طاقت دوری از تو را ندارم... 

بنابراین:
هر که می خواهد من و تو ما نشویم مرگش باد و خانه اش ویران.
ای عشق من ، 
ای عزیزترینم:

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب شد که دنیای من شدی ... 
پس: 
برای من بمان و بدان که هیچ چیز با ارزشتر از عشق نیست

 و بزرگترین ویژگی عشق بخشایش است... 
بنابراین:
قلبم را که لبریز از عشق است به تو تقدیم می کنم

                                   و سوگند می خورم که تا ابد :


                                                عاشقانه دوستت بدارم... 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤m❤f

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۳
مامان آقا آرمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی