I want you for ever

We love each other for ever

I want you for ever

We love each other for ever

دنیای منی همنفسم

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ق.ظ


می خوام که با هر نفسم بگـم تویـی همنفسم

بغض تـو رو داد بزنـــم بگم تویـی هــر نفســـم

می خوام که با ترانه هام قفـل سکوت و بشکنم

تـــو هم صدامــو بشنوی منــم صداتـو بشنـــوم

می خوام بگـم تـو بهتریــن ستــاره بخت منــی

می خوام بگم که خواستمت تمـوم دنیـای منـی

می خوام که هرشب واسه تو ستاره ها رو بشمرم

ماه و ستارم واسه چی هرچی تـو گفتی بشمرم

می خـوام که بغض سینمو درد تــو درمـون بکنـه

دردمـــو درمـون نکنـه شایــد کــه آرومـــم کنــــه

می خوام که با برق نگات خورشید و ویرون بکنم

می خوام که با بغض صدات رعـدو پریشون بکنم

می خوام بگم عزیـز من صبــر و قــرار من تویی

صبــر و قــرار  تو منم عمــر و نیــاز  مـن  تویــی

می خوام که خواستن تورو با گریـــه فریاد بزنــم

عشـــق و نیــاز  این دل و تــو سینه فریــاد بزنــم

می خوام بگم دوستت دارم تموم حرفام همینه

بگم فقط تو رو دارم تمـــوم حرفام همینه 

دوستت دارم عشقم 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
مامان آقا آرمان

نظرات  (۲)

۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۵ بابایه اقــــا آرمــــان :)
سلام  خانومم

شعر خیلی زیبایی بود  ، من هم دوستت دارم بهترین اتفاق زندگیم

زمانی فراموشت خواهم کرد که عقلم خاموش

نفسم قطع ، روحم در آسمان و تنم زیر خاک باشد...

پاسخ:
سلام عشقم... قربون بابایه آقا آرمان بشم من... تو هم بهترین اتفاق زندگیمی آقایی.... 
قربون تو بشممممممممممممم مننننننننن.... ایشالا چند صد سال عمر کنی..... 

دوستت دارم s سعید جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی