I want you for ever

We love each other for ever

I want you for ever

We love each other for ever

یکی را دوست دارم...

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ب.ظ

 


یکی را دوست دارم همان کسی که شب و روز به یادش هستم

 و لحظات سرد زندگیم را با گرمای عشق او میگذرانم.... 

کسی را دوست دارم که میدانم میتوانم در تمام مراحل به او تکیه کنم  !

یکی را دوست دارم ، بیشتر از هر کسی ،

همان کسی که مرا اسیر قلبش کرد !

 یکی را دوست دارم ، که میدانم او دیگر برایم یکی نیست ،

او برایم یک دنیاست ! 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۲
مامان آقا آرمان

نظرات  (۱)

سلام بهترینم

خیلی ممنون بابت این همه احساس و محبت

 شاید نتونم نظر بزارم اما همیشه میام اینجا و مطالب قشنگت رو میخونم

  دوستت دارم  عزیزم


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی