I want you for ever

We love each other for ever

I want you for ever

We love each other for ever

خیلی دل تنگتم......

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ب.ظ

عزیزم نمی دونی چه قدر دل تنگتم...اصلا نمیخوام جملات کلیشه ای

 و الکی بگم، حرف دلمو دارم بت میگم،تو مهربون و خوبی و من به 

داشتنت میبالم عشقم...از خدا میخوام همیشه سالم، شاد و پیروز

 باشی و زندگی عالی در کنار هم داشته باشیم.... 

شوق وصال حس غریبی است برایت ترسیم میکنم  حس خوشبختی را تا بدانی خوشبخت ترینم 

موجی از عشق را بر ساحل وجودت میفرستم تا بدانی عاشق ترینم.... ❤❤❤❤❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۰
مامان آقا آرمان

نظرات  (۱)

۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۶ محمد جواد

 سلام گلم   اول از همه ببازم سورپرایز شدم بخاطر عکسی که گذاشتی خیلی قشنگه

 بعدشم ممنونم بخاطر این همه محبتی که نسبت به من داری

 هر بار که بهم ابراز علاقه میکنی  احساسم نسبت بهت قوی تر میشه پس فکر نکن که اون جملات کلیشه ای هست

  ان شالله

پاسخ:
سلام عشقم... خواهش میکنم.... جای تشکر نیست عزیزم... آخه خودمم توشم.... باز هم خواهش میکنم نفسم.... خیلی از این بابت خوشحالم..... خیلی خیلی..... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی