I want you for ever

We love each other for ever

I want you for ever

We love each other for ever

نمی دانم چشم هایت با من چه می کند.......

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۹ ق.ظ


نمی دانم چشم هایت با من چه می کند!!! 
فقط وقتی که نگـــــاهم میکنی چنان دلم از شیطنت نگاهت می لـــرزد که حـــــــس می کنم چقدر زیبــــــاست فـــــــــــدا شدن برای چـــشـــــمـــهایی که تمام دنیــــــای مـــــن است..... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
مامان آقا آرمان

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۱ عاشق دلباخته

ممنونم نازنینم



من از همه ی دنیا دیوونه ترم تو اونی که با خندت هی میره دلم
حالم به نگاه تو وابسته شده وقتی که ازم دوری میمیره دلم

عطر خوبه تن تو میپیچه تویه سر من کاری با من کرده که دوباره زنده میشم
وقتی میخندی تو به من واسه تو نفسم میگیره دیگه من از این بیشتر دیوونه تر نمیشم

خوشبختی یعنی قلبم بی تو آروم نگیره وقتی پیشت راه میرم باهام آروم میگیره
چشماتو آهسته آهسته وا کن تا ببینی چجوری واست دنیامو میدم

خوشبختی یعنی قلبم بی تو آروم نگیره وقتی پیشت راه میرم باهام آروم میگیره
چشماتو آهسته آهسته وا کن تا ببینی چجوری واست دنیامو میدم

پاسخ:
عجب هوایی داری!!  هوایت که به سرم می زند دیگر در هیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم...!!
 عجب نفس گیر است هوای دور از تو بودن...!! 
عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی