I want you for ever

We love each other for ever

I want you for ever

We love each other for ever

دلم خیلی برات تنگ شده...

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ق.ظ


پنجره باران خورده ات را باز کن... 

سطر پس از باران چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده... 

دلم برایت تنگ است.... 




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
مامان آقا آرمان

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۸ عاشق دلباخته


   

بارون که میزنه دیوونه میشم عطر تو میپیچه

خودت که می دونی دنیا بدون عشق تو هیچه

من به یاد تو روزو شب میکنم یعنی عاشقم من

به یاد تو این کوچه ها رو طی میکنم من



من هم دلتنگت هستم

دوستت دارم

پاسخ:

اگر دریای دل آبی ست                                           تویی فانوس زیبایش
اگر آیینه یک دنیاست                                               تویی معنای دنیایش


💞💞I love you too 💞💞💞

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی