I want you for ever

We love each other for ever

I want you for ever

We love each other for ever

سلام عشقم... فقط برای تو...

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ق.ظ


سلام عشقم... فقط به عشق تو اومدم اینجا.. تا بتونم به راحتی حرفامو بهت بزنم... اول اینکه از ته دل عاشقتم.. و به عشق تو نفس می کشم... عشقم من این زندگی رو فقط با تو میخوام... می دونی که چقدر از این دوری ها خسته و ملولم... اما به امید وصال زندگی می کنم... به قول شاعر :

                                                                                                                                                      تا  نباشد این جدایی ها 


                               کس نداند قدر یاران را

                                 کویر خشک می داند

                                  بهای قطرۀ باران را

شاید اگه این جدایی ها نبود قدر همو اونطور که باید و شاید نمیدونستیم.... به هرحال از این به بعد حرفامو اینجا بهت میزنم عشق ابدی من...... 
خیلی دلتنگتم نفسم... ❤❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
مامان آقا آرمان

نظرات  (۱)

۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۵ عاشق دلباخته
سلام عشقم

واقعا ممنونم بابت این همه محبتی که نستب به من داری ، سوپرایزم کردی

هرروز چک میکنم  وبتو تا از حرف های دلت که گاه دلنوشته ای می شه باخبر بشم

دوستت دارم و تمام تلاشمو میکنم تابه اهدافمون برسیم

بوس
پاسخ:
خواهش میکنم عشقم... ممنوووووونم ازت همنفسم... بوووووووووووووووووسسسس... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی