I want you for ever

We love each other for ever

I want you for ever

We love each other for ever

دوست دارم......

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ق.ظ


دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری...... 

تا دوستت بدارم آن گونه که دوست داری..... 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۳
مامان آقا آرمان

نظرات  (۱)

۰۵ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۸ عاشق دلباختت

  عزیزم من  همیشه می خوام که توی دوست داشتنت صادق باشی   مثل الان

    این مهر و عطوفتی که بینمون هست رو همیشه مقدم بر همه چیز قرار بدی تا پیوند بینمون تا ابد      مستحکم    بمونه  اونوقت من دیگه دل مشغولی ندارم  چون میدونم که با بودن تو و امید به خداوند متعال  به پیشرفت های بزرگی و از همه مهم تر به اهداف متعالی که باهم داریم میرسیم

 همیشه صادق   وفادار   و صبور بمون عزیزم

   دوستت دارم
پاسخ:
هستم عشقم..... وفادارتم تا آخر عمر..... ممنونمممممممممممم ازت...... اما تو هم همیشه همینطور باش.... عاشق و وفادار....... و صبور..... 
دوستت دارممممممممممممم خیلی خیلی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی